torstai 27. marraskuuta 2014

NE ripset

Toisinaan itseään pitää hemmotella, ihan ilman suurempaa syytä. Olen pitkään halunnut kokeilla ripsipidennyksiä ja ajattelin että ne olisivat palkinto seuraavaan tavoitteeseen pääsemisestä, tavoitteeseen on matkaa n. 1,5kg, mutta päätin kuitenkin hieman aikaistaa ripsien laittamista. Ollaan nimittäin pian lähdössä pienelle lomalle ja sen jälkeen on vielä tiedossa yhdet pikkujoulut ja näiden syiden takia päätin laitattaa ripset jo nyt.


Halusin ripsistä hyvin luonnolliset, sellaiset kuin tulisi hyvällä pidentävällä ripsivärillä laitettuna. Ei liian pitkiä, jotta silmälasien kanssa olisi luontevaa käyttää. Olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen ja niin tasi olla mieskin. Melkein harmittaa ettei aikaisemmin ole tullut kokeiltua. Aiemmin olin kuitenkin sellaisessa työtehtävässä, jossa en olisi voinut kuvitellakkaan näitä laittavani turvallisuus syistä. Onneksi nyt on toisenaliset työtehtävät.


Ripsien kanssa kasvot näyttävät hieman ehostetuilta tekemättä mitään muuta. Sitten kun hieman laittaa kulmia ja bb-voidetta niin arkilook on valmis. Tosi helppoa. Saa nyt sitten nähdä kuinka kauan nämä minulla kestävät, ennenkuin vaativat huoltoa tai kuinka omat ripset yleensäkin kestävät näiden kanssa.

Vasemmalla jännittää, olen lähdössä laitattamaan ripsiä. Oikealla on ripset jo laitettuna ja olo tyytyväinen

2 kommenttia: